Ready For Take Off - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jasper Guns - WaarBenJij.nu Ready For Take Off - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jasper Guns - WaarBenJij.nu

Ready For Take Off

Door: Jasper Guns

Blijf op de hoogte en volg Jasper

07 Februari 2016 | Nederland, Amsterdam

Regen, grijze lucht en een snel voorbij drijvend wolkendek. Er stond een stormachtige wind die garant zou staan voor een ruw begin van mijn reis naar Afrika. Vanaf het moment dat het vliegtuig tijdens de vlucht van Amsterdam naar London opsteeg schudde het stevig op en neer totdat we het grauwe wolkendek overstegen. Eenmaal daarboven scheen een mooie bijna ondergaande zon en was de wind verdwenen. Prima hier. Maar dat zou niet lang duren want bij het naderen van London stond ons een gelijksoortig wolkendek met bijbehorend stormachtig weer te wachten als in Amsterdam. Vanaf het moment dat we ook maar in de buurt kwamen van het wolkendek was het weer raak met de turbulentie en vlak voor de landing betrapte ik mezelf erop dat ik mn riem een stuk steviger aansnoerde dan normaal. Terwijl we boven de landingsbaan hangen hangt er een gespannen stilte in het vliegtuig die gelukkig kon worden ingeruild voor grote opluchting na een, naar omstandigheden, prima landing. Wel wat vertraging opgelopen door het weer waardoor ik enigszins moest opschieten om de vlucht London – Johannesburg te halen. Bij het naderen van de gate staat er een absurd groot vliegtuig voorzien van twee verdiepingen om me te wachten Eenmaal binnen bleek het vliegtuig ondanks de immense afmetingen toch iets krapper dan verwacht. Niet zozeer omdat het vliegtuig klein bleek van binnen maar meer vanwege het gezelschap om me heen. Zowel links als rechts werd ik namelijk vergezeld door twee dames met een omvang van dien aard dat er geen ruimte voor twijfel bestond over wie gebruik ging maken van de armleuningen. Bij het opstijgen doe ik nog een verwoede poging om naar buiten te kijken, maar tevergeefs. Zo ver als ik kan buig ik naar voren om de naast mij aan het raam zittende dame te passeren, en dat lukt. Punt is alleen dat een vliegtuig van dit formaat standaard wordt voorzien van vleugels met een oppervlakte van zo'n 836m2 per stuk. En laat ik daar nu net boven zitten. Wel een mooie vleugel moet ik zeggen.


Karina Vogels
Goede reis Jasper!!! Veel plezier!

Helge Manders
Enjoy!

Maikel Sanders
Goede reis vriend !! Geniet ervan

Anne Verhallen
Enjoy Africa! :)

Martijn Moekotte
Veel plezier Jasper!!

Gert-jan Van Den Wildenberg
Goede reis en heel veel plezier!!!

Pieter Den Daas
Ga je nou alweer een rondje rond de wereld doen??

Jack Wintersgill
Enjoy Jasper!

Guus van Mil
Dames maatje 38 begrijp ik ;-) Geen selfie gemaakt?

Marc van Overdijk
Have fun kerel.

Hannie Guns-Roodenburg
Hey lieve Jap, de reis begint alweer spannend voor je maar je hebt bij de vorige wereldreis,wel voor hetere vuren gestaan. Geniet van de komende weken en benieuwd hoe de Ottertrail zal bevallen. liefs van ons en gr aan Jo en Kris xx

Marlène Morgenstern
Mooi Hannie Guns-Roodenburg x

Fenneke Pommer
Geniettttt!!!

Tamara Tholen
Zo te horen kan het alleen nog maar beter worden. Geniet van je reis. Misschien heb je nog wat tips voor onze reis naar Afrika. Voor nu. Enjoy.

Astrid Guns
Ha ha... Vlucht overleefd? Geniet van je reis!

Ciel Janssen
Veel plezier Jap!

Rosalie Teurlings
Enjoy your new adventure!!!! X

Kristel Drenth Vorstenbosch
Hey, weer een nieuw avontuur! Altijd bezige bij Jasper. Geniet er van en zorg goed voor jezelf! X

Ivo Guns
Haha...goed verhaal.
Fijne reis nog!

Martijn Tekelenburg
Veel plezier kerel, en ga maar wat mooie plaatjes schieten.

Ilse Huijbers
Heel veel plezier!

Yvonne Tekelenburg-Donkers
Geniet ervan, veel plezier!
Dirk Smits Heerlijk die grote vleugels. Zit ik ook altijd mee. Heeft vast niets met onze lengte te maken.

Marloes Rijken
Klinkt weer als een mooie uitdaging! Geniet ervan! X

Angelique Wouters
Goede reis Jasper Guns. Gr dimitri en angelique

Petra Guns
Mooie inleiding van je reis Jasper. Komt allemaal goed.
Veel plezier en troost je, niet alle dames hebben die omvang.
Groetjes en liefs Hein en Petra

Frits van Schagen
Gaaf gaaf! Ben toevallig net tickets aan het bekijken voor zuid afrika! Dus reisverslagen met veel tips erin zijn welkom! :-) enjoy

Koen de Brabander
Zoveel ruimte heb jij niet nodig toch Jasper?

Elvira Heijmans
Ha ha zie het helemaal voor me! Smal ventje tussen 2 stevige dames! :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Southern Africa

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2016

Zimbabwe

08 Maart 2016

From Namibia to Botswana

05 Maart 2016

Namibia

22 Februari 2016

Cape Town

15 Februari 2016

Otter Trail
Jasper

Actief sinds 11 April 2012
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 49108

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 29 Maart 2017

From Kilimanjaro to Everest Base Camp

01 Februari 2016 - 15 Maart 2016

Southern Africa

13 Juni 2012 - 10 Januari 2013

Around the World

Landen bezocht: